A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)

    Klausz Melinda
    Értékelés: 0 / 5

    Original price was: 4299 Ft.Current price is: 3654 Ft.

    checkRendelhető
    A termék vásárlása után 360 pont jár!

    További információk

    Tömeg516,000 g
    Méretek20 × 160 × 215 mm
    ISBN

    9789635430444

    Kiadási év

    2020

    Lapszám

    320

    Szerző

    Kiadó

    Termékcsoport

    Kötési mód

    puha kötés

    Leírás

    Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
    Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
    mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
    vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
    szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
    esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
    A ...
    Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
    Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
    mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
    vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
    szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
    esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
    A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
    keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
    a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.


    Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.

    A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
    kezébe.
    BővebbenKevesebb

    További információk

    Tömeg516,000 g
    Méretek20 × 160 × 215 mm
    ISBN

    9789635430444

    Kiadási év

    2020

    Lapszám

    320

    Szerző

    Kiadó

    Termékcsoport

    Kötési mód

    puha kötés

    Leírás

    Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
    Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
    mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
    vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
    szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
    esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
    A ...
    Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
    Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
    mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
    vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
    szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
    esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
    A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
    keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
    a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.


    Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.

    A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
    kezébe.
    BővebbenKevesebb

    Original price was: 4299 Ft.Current price is: 3654 Ft.

    checkRendelhető
    A termék vásárlása után 360 pont jár!
    Értékelés: 0 / 5

    Kapcsolódó termékek

      • A portobellói boszorkány
        • -15%
            A portobellói boszorkány
          • A portobellói boszorkány

            Paulo Coelho
            Szűz? Szent? Mártír? Boszorkány? Athena, eredeti nevén Sherine Khalil, egy erdélyi cigányasszony szerelemgyereke, akit az árvaházból egy tehetős és befolyásos libanoni házaspár fogad
            Bővebben...?
          • Original price was: 2990 Ft.Current price is: 2542 Ft.
          • Értékelés: 0 / 5
            Original price was: 2990 Ft.Current price is: 2542 Ft.
          • Veronika meg akar halni
            • -15%
                Veronika meg akar halni
              • Veronika meg akar halni

                Paulo Coelho
                Paulo Coelho a világ egyik legnépszerűbb írója, Rio de Janeiróban született, ma is ott él. 1970-ben világkörüli útra vállalkozott, aminek nagy jelentősége volt szemlélete alakulásába
                Bővebben...?
              • Original price was: 2490 Ft.Current price is: 2117 Ft.
              • Értékelés: 0 / 5
                Original price was: 2490 Ft.Current price is: 2117 Ft.
              • A Piedra folyó partján ültem és sírtam
                • -15%
                    A Piedra folyó partján ültem és sírtam
                  • A Piedra folyó partján ültem és sírtam

                    Paulo Coelho
                    Pilar, a 28 éves joghallgató megcsömörlik napjai egyhangúságától, és gyerekkori barátjával, elhatározza, hogy megkeresi azt a csodát, amely megváltoztatja életük egyhangúságát. A fi
                    Bővebben...?
                  • Original price was: 3499 Ft.Current price is: 2974 Ft.
                  • Értékelés: 0 / 5
                    Original price was: 3499 Ft.Current price is: 2974 Ft.
                  • Az ördög és Prym kisasszony
                    • -15%
                        Az ördög és Prym kisasszony
                      • Az ördög és Prym kisasszony

                        Paulo Coelho
                        Kisemberek sorsa, misztikum, érzelem, némi transzcendencia - ezek Coelho írásművészetének kulcsszavai. Új regényében, Az ördög és Prym kisasszonyban Coelho egy zárt közösség próbaté
                        Bővebben...?
                      • Original price was: 2490 Ft.Current price is: 2117 Ft.
                      • Értékelés: 0 / 5
                        Original price was: 2490 Ft.Current price is: 2117 Ft.
                      • Nincs készleten
                      A francia nők nem híznak
                      • Nincs készleten
                        -15%
                          Nincs készleten
                        A francia nők nem híznak
                      • A francia nők nem híznak

                        Mireille Guiliano
                        Tényleg le lehet fogyni a pezsgőtől? Kenyér, bor és csokoládé - lehet bűntudat nélkül vét kezni? A francia nők nem bíznak olyan étvágygerjesztő, szemléletmód-alakító könyv, amely
                        Bővebben...?
                      • Original price was: 3490 Ft.Current price is: 2967 Ft.
                      • Értékelés: 0 / 5
                        Original price was: 3490 Ft.Current price is: 2967 Ft.

                    Termékértékelés

                    Leírás

                    Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
                    Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
                    mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
                    vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
                    szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
                    esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
                    A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
                    keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
                    a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.

                    Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ’ Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.

                    A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
                    kezébe. Szerző:Klausz Melinda Kiadó:Athenaeum Kiadó

                    További információk

                    Tömeg516,000 g
                    Méretek20 × 160 × 215 mm
                    ISBN

                    9789635430444

                    Kiadási év

                    2020

                    Lapszám

                    320

                    Szerző

                    Kiadó

                    Termékcsoport

                    Kötési mód

                    puha kötés

                    Értékelések

                    Még nincsenek értékelések.

                    Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.