A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)
További információk
| Tömeg | 516,000 g |
|---|---|
| Méretek | 20 × 160 × 215 mm |
| ISBN | 9789635430444 |
| Kiadási év | 2020 |
| Lapszám | 320 |
| Szerző | |
| Kiadó | |
| Termékcsoport | |
| Kötési mód | puha kötés |
Leírás
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A ...
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.
Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.
A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
kezébe.
További információk
| Tömeg | 516,000 g |
|---|---|
| Méretek | 20 × 160 × 215 mm |
| ISBN | 9789635430444 |
| Kiadási év | 2020 |
| Lapszám | 320 |
| Szerző | |
| Kiadó | |
| Termékcsoport | |
| Kötési mód | puha kötés |
Leírás
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A ...
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.
Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.
A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
kezébe.
Kapcsolódó termékek
- -15%
A portobellói boszorkány
Paulo CoelhoSzűz? Szent? Mártír? Boszorkány? Athena, eredeti nevén Sherine Khalil, egy erdélyi cigányasszony szerelemgyereke, akit az árvaházból egy tehetős és befolyásos libanoni házaspár fogadBővebben...?Eredeti ár:2990 FtOriginal price was: 2990 Ft.Online ár:2542 FtCurrent price is: 2542 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2990 FtOriginal price was: 2990 Ft.Online ár:2542 FtCurrent price is: 2542 Ft.
- -15%
Veronika meg akar halni
Paulo CoelhoPaulo Coelho a világ egyik legnépszerűbb írója, Rio de Janeiróban született, ma is ott él. 1970-ben világkörüli útra vállalkozott, aminek nagy jelentősége volt szemlélete alakulásábaBővebben...?Eredeti ár:2490 FtOriginal price was: 2490 Ft.Online ár:2117 FtCurrent price is: 2117 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2490 FtOriginal price was: 2490 Ft.Online ár:2117 FtCurrent price is: 2117 Ft.
- -15%
A Piedra folyó partján ültem és sírtam
Paulo CoelhoPilar, a 28 éves joghallgató megcsömörlik napjai egyhangúságától, és gyerekkori barátjával, elhatározza, hogy megkeresi azt a csodát, amely megváltoztatja életük egyhangúságát. A fiBővebben...?Eredeti ár:3499 FtOriginal price was: 3499 Ft.Online ár:2974 FtCurrent price is: 2974 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:3499 FtOriginal price was: 3499 Ft.Online ár:2974 FtCurrent price is: 2974 Ft.
- -15%
Az ördög és Prym kisasszony
Paulo CoelhoKisemberek sorsa, misztikum, érzelem, némi transzcendencia - ezek Coelho írásművészetének kulcsszavai. Új regényében, Az ördög és Prym kisasszonyban Coelho egy zárt közösség próbatéBővebben...?Eredeti ár:2490 FtOriginal price was: 2490 Ft.Online ár:2117 FtCurrent price is: 2117 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2490 FtOriginal price was: 2490 Ft.Online ár:2117 FtCurrent price is: 2117 Ft.
- Nincs készleten-15%
A francia nők nem híznak
Mireille GuilianoTényleg le lehet fogyni a pezsgőtől? Kenyér, bor és csokoládé - lehet bűntudat nélkül vét kezni? A francia nők nem bíznak olyan étvágygerjesztő, szemléletmód-alakító könyv, amelyBővebben...?Eredeti ár:3490 FtOriginal price was: 3490 Ft.Online ár:2967 FtCurrent price is: 2967 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:3490 FtOriginal price was: 3490 Ft.Online ár:2967 FtCurrent price is: 2967 Ft.
Termékértékelés
Leírás
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.
Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ’ Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.
A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
kezébe. Szerző:Klausz Melinda Kiadó:Athenaeum Kiadó
További információk
| Tömeg | 516,000 g |
|---|---|
| Méretek | 20 × 160 × 215 mm |
| ISBN | 9789635430444 |
| Kiadási év | 2020 |
| Lapszám | 320 |
| Szerző | |
| Kiadó | |
| Termékcsoport | |
| Kötési mód | puha kötés |
Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.






Értékelések
Még nincsenek értékelések.