Nincs készleten

A rejtélyes Z generáció - Együttműködés a mai tizen- és huszonévesekkel

Bereczki Enikő
Értékelés: 0 / 5

Original price was: 4500 Ft.Current price is: 3825 Ft.

checkNincs készleten
i Az előjegyzés nem minősül automatikusan megrendelésnek. A termék beérkezését követően e-mailben értesítjük Önt, mely után a levélben található linken keresztül kosárba tudja tenni a terméket és le tudja adni a megrendelését.

Elfogyott

A termék vásárlása után 380 pont jár!

További információk

Tömeg612,000 g
Méretek24 × 145 × 210 mm
ISBN

9789635651382

Kiadási év

2022

Lapszám

376

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

keménytábla

Leírás


Miként kezelhetjük a generációs ellentéteket szülőként vagy tanárként?
Hogyan dolgozzunk együtt a Z generáció tagjaival?
Miért érik el könnyeben a youtuberek és a tiktokerek a fiatalokat?



A Z generációról, a mostani 13–26 évesekről kialakult sztereotípiák – például, hogy nehezen motiválhatók, érdektelenek, csak a telefonjukat nyomkodják, képtelenek a kitartó erőfeszítésre, nem akarnak felnőni, és még hosszan sorolhatnánk – abból is fakadnak,...

Miként kezelhetjük a generációs ellentéteket szülőként vagy tanárként?
Hogyan dolgozzunk együtt a Z generáció tagjaival?
Miért érik el könnyeben a youtuberek és a tiktokerek a fiatalokat?



A Z generációról, a mostani 13–26 évesekről kialakult sztereotípiák – például, hogy nehezen motiválhatók, érdektelenek, csak a telefonjukat nyomkodják, képtelenek a kitartó erőfeszítésre, nem akarnak felnőni, és még hosszan sorolhatnánk – abból is fakadnak, hogy keveset tudunk a világukról. Szülőként, pedagógusként, munkaadóként vagy munkatársként azonban elengedhetetlen, hogy együttműködjünk velük, túl tudjunk lépni az előítéleteinken, megoldjuk az esetleges konfliktusokat, és ne mélyítsük tovább a generációs szakadékot.

Bereczki Enikő ifjúsági és generációs szakértő gondolatébresztő és hiánypótló könyvében a tudományos kutatások eredményeit és saját széles körű tapasztalatát számos ismert szakember és több mint húsz hazai influenszer véleményével egészíti ki. Bemutatja, hogy mi jellemző a Z generációra – annak is elsősorban az online térben jelen lévő tagjaira: milyen kihívásokkal küzdenek, milyen megküzdési lehetőségek állnak előttük, és ezekben hogyan segíthetjük őket. A könyvet olvasva nemcsak elméleti ismereteket, hanem gyakorlati megoldásokat is kapunk azzal kapcsolatban, hogyan kommunikáljunk és kooperáljunk a fiatalokkal. Az új perspektívákkal és számtalan új készséggel gazdagodó, sokszínű, multigenerációs közösségektől várhatjuk ugyanis a jövő problémáinak megoldását.

„Bereczki Enikő könyve magával ragadó és sokszínű: saját tapasztalata és tudása mellett számos szakértő véleményét és több mint 20 influenszerrel készített interjúk tanulságát is megosztja velünk, akik ma nagy hatással vannak a hazai Z generációra. Mindenkinek jó szívvel ajánlom a könyvet, aki szeretné megérteni „ezeket a mai fiatalokat” és jó kapcsolatot építeni velük.”


Molnár Janka Sára,
fizikus, tudománykommunikátor

BővebbenKevesebb

További információk

Tömeg612,000 g
Méretek24 × 145 × 210 mm
ISBN

9789635651382

Kiadási év

2022

Lapszám

376

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

keménytábla

Leírás


Miként kezelhetjük a generációs ellentéteket szülőként vagy tanárként?
Hogyan dolgozzunk együtt a Z generáció tagjaival?
Miért érik el könnyeben a youtuberek és a tiktokerek a fiatalokat?



A Z generációról, a mostani 13–26 évesekről kialakult sztereotípiák – például, hogy nehezen motiválhatók, érdektelenek, csak a telefonjukat nyomkodják, képtelenek a kitartó erőfeszítésre, nem akarnak felnőni, és még hosszan sorolhatnánk – abból is fakadnak,...

Miként kezelhetjük a generációs ellentéteket szülőként vagy tanárként?
Hogyan dolgozzunk együtt a Z generáció tagjaival?
Miért érik el könnyeben a youtuberek és a tiktokerek a fiatalokat?



A Z generációról, a mostani 13–26 évesekről kialakult sztereotípiák – például, hogy nehezen motiválhatók, érdektelenek, csak a telefonjukat nyomkodják, képtelenek a kitartó erőfeszítésre, nem akarnak felnőni, és még hosszan sorolhatnánk – abból is fakadnak, hogy keveset tudunk a világukról. Szülőként, pedagógusként, munkaadóként vagy munkatársként azonban elengedhetetlen, hogy együttműködjünk velük, túl tudjunk lépni az előítéleteinken, megoldjuk az esetleges konfliktusokat, és ne mélyítsük tovább a generációs szakadékot.

Bereczki Enikő ifjúsági és generációs szakértő gondolatébresztő és hiánypótló könyvében a tudományos kutatások eredményeit és saját széles körű tapasztalatát számos ismert szakember és több mint húsz hazai influenszer véleményével egészíti ki. Bemutatja, hogy mi jellemző a Z generációra – annak is elsősorban az online térben jelen lévő tagjaira: milyen kihívásokkal küzdenek, milyen megküzdési lehetőségek állnak előttük, és ezekben hogyan segíthetjük őket. A könyvet olvasva nemcsak elméleti ismereteket, hanem gyakorlati megoldásokat is kapunk azzal kapcsolatban, hogyan kommunikáljunk és kooperáljunk a fiatalokkal. Az új perspektívákkal és számtalan új készséggel gazdagodó, sokszínű, multigenerációs közösségektől várhatjuk ugyanis a jövő problémáinak megoldását.

„Bereczki Enikő könyve magával ragadó és sokszínű: saját tapasztalata és tudása mellett számos szakértő véleményét és több mint 20 influenszerrel készített interjúk tanulságát is megosztja velünk, akik ma nagy hatással vannak a hazai Z generációra. Mindenkinek jó szívvel ajánlom a könyvet, aki szeretné megérteni „ezeket a mai fiatalokat” és jó kapcsolatot építeni velük.”


Molnár Janka Sára,
fizikus, tudománykommunikátor

BővebbenKevesebb

Original price was: 4500 Ft.Current price is: 3825 Ft.

checkNincs készleten
i Az előjegyzés nem minősül automatikusan megrendelésnek. A termék beérkezését követően e-mailben értesítjük Önt, mely után a levélben található linken keresztül kosárba tudja tenni a terméket és le tudja adni a megrendelését.

Elfogyott

A termék vásárlása után 380 pont jár!
Értékelés: 0 / 5

Kapcsolódó termékek

    • Nincs készleten
    Bevezetés a piackutatásba /Marketing
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      Bevezetés a piackutatásba /Marketing
    • Bevezetés a piackutatásba /Marketing

      Veres Zoltán
      A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser
      Bővebben...
    • Original price was: 5700 Ft.Current price is: 4845 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 5700 Ft.Current price is: 4845 Ft.
    • Nincs készleten
    A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?
    • A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?

      Steven D'souza
      Mit tegyünk, ha ráébredünk: elértünk a tudásunk határvidékére, és ami azon túl húzódik, az sötét, kusza és félelmetes? Hogyan maradhatunk határozott véleményvezérek, felelős vez
      Bővebben...
    • Original price was: 4200 Ft.Current price is: 3570 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 4200 Ft.Current price is: 3570 Ft.
    • Nincs készleten
    Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése
    • Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése

      Szabó Péter
      Ez a könyv segítséget ad neked ahhoz, hogy magabiztosan, professzionálisan szerepelhess bármikor, bármekkora hallgatóság előtt. Azonnal alkalmazható megoldásokat találsz benne arra vonatko
      Bővebben...
    • Original price was: 4970 Ft.Current price is: 4225 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 4970 Ft.Current price is: 4225 Ft.
    • Nincs készleten
    TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL
    • TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL

      Alkér Orsolya
      Vedd át az irányítást a pénzügyeid felett! Ez a könyv tinédzsereknek szól 14 éves kortól. A könyvhöz egy CD is tartozik, amely történetek és példák segítségével segít megérteni
      Bővebben...
    • Original price was: 3990 Ft.Current price is: 3392 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 3990 Ft.Current price is: 3392 Ft.
    • Nincs készleten
    KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG
    • Nincs készleten
      -10%
        Nincs készleten
      KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG
    • KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG

      Tomka Béla
      A magyar banktörténetet, kezdeteitől az államosításig, könyvünkben a történelem alakító eseményeinek hátterével ismerheti meg az olvasó. A szerző, Tomka Béla professzor, a banktört
      Bővebben...
    • Original price was: 2940 Ft.Current price is: 2646 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 2940 Ft.Current price is: 2646 Ft.

Termékértékelés

Leírás

Miként kezelhetjük a generációs ellentéteket szülőként vagy tanárként?
Hogyan dolgozzunk együtt a Z generáció tagjaival?
Miért érik el könnyeben a youtuberek és a tiktokerek a fiatalokat?

A Z generációról, a mostani 13–26 évesekről kialakult sztereotípiák – például, hogy nehezen motiválhatók, érdektelenek, csak a telefonjukat nyomkodják, képtelenek a kitartó erőfeszítésre, nem akarnak felnőni, és még hosszan sorolhatnánk – abból is fakadnak, hogy keveset tudunk a világukról. Szülőként, pedagógusként, munkaadóként vagy munkatársként azonban elengedhetetlen, hogy együttműködjünk velük, túl tudjunk lépni az előítéleteinken, megoldjuk az esetleges konfliktusokat, és ne mélyítsük tovább a generációs szakadékot.

Bereczki Enikő ifjúsági és generációs szakértő gondolatébresztő és hiánypótló könyvében a tudományos kutatások eredményeit és saját széles körű tapasztalatát számos ismert szakember és több mint húsz hazai influenszer véleményével egészíti ki. Bemutatja, hogy mi jellemző a Z generációra – annak is elsősorban az online térben jelen lévő tagjaira: milyen kihívásokkal küzdenek, milyen megküzdési lehetőségek állnak előttük, és ezekben hogyan segíthetjük őket. A könyvet olvasva nemcsak elméleti ismereteket, hanem gyakorlati megoldásokat is kapunk azzal kapcsolatban, hogyan kommunikáljunk és kooperáljunk a fiatalokkal. Az új perspektívákkal és számtalan új készséggel gazdagodó, sokszínű, multigenerációs közösségektől várhatjuk ugyanis a jövő problémáinak megoldását.

„Bereczki Enikő könyve magával ragadó és sokszínű: saját tapasztalata és tudása mellett számos szakértő véleményét és több mint 20 influenszerrel készített interjúk tanulságát is megosztja velünk, akik ma nagy hatással vannak a hazai Z generációra. Mindenkinek jó szívvel ajánlom a könyvet, aki szeretné megérteni „ezeket a mai fiatalokat” és jó kapcsolatot építeni velük.”

Molnár Janka Sára,
fizikus, tudománykommunikátor

Szerző:Bereczki Enikő Kiadó:HVG Könyvek

További információk

Tömeg612,000 g
Méretek24 × 145 × 210 mm
ISBN

9789635651382

Kiadási év

2022

Lapszám

376

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

keménytábla

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.