Bevezetés a piackutatásba /Marketing
Veres Zoltán
Értékelés: 0 / 5

A termék vásárlása után 480 pont jár!
Kategóriák Manager könyvek, Marketing
További információk
Tömeg | 658,000 g |
---|---|
Méretek | 23 × 165 × 238 mm |
ISBN | 9789630596756 |
Kiadási év | 2016 |
Lapszám | 396 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | puha kötés |
Leírás
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.
Kategóriák Manager könyvek, Marketing
További információk
Tömeg | 658,000 g |
---|---|
Méretek | 23 × 165 × 238 mm |
ISBN | 9789630596756 |
Kiadási év | 2016 |
Lapszám | 396 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | puha kötés |
Leírás
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.

A termék vásárlása után 480 pont jár!
Értékelés: 0 / 5
Kapcsolódó termékek
- -15%
A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?
Steven D'souzaMit tegyünk, ha ráébredünk: elértünk a tudásunk határvidékére, és ami azon túl húzódik, az sötét, kusza és félelmetes? Hogyan maradhatunk határozott véleményvezérek, felelős vezBővebben...Eredeti ár:4200 FtOriginal price was: 4200 Ft.Online ár:3570 FtCurrent price is: 3570 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:4200 FtOriginal price was: 4200 Ft.Online ár:3570 FtCurrent price is: 3570 Ft.
- -15%
Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése
Szabó PéterEz a könyv segítséget ad neked ahhoz, hogy magabiztosan, professzionálisan szerepelhess bármikor, bármekkora hallgatóság előtt. Azonnal alkalmazható megoldásokat találsz benne arra vonatkoBővebben...Eredeti ár:4970 FtOriginal price was: 4970 Ft.Online ár:4225 FtCurrent price is: 4225 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:4970 FtOriginal price was: 4970 Ft.Online ár:4225 FtCurrent price is: 4225 Ft.
- Nincs készleten-15%
ÉNMÁRKA /TEDD MAGAD ELADHATÓVÁ - AZ INTERNETEN IS!
Lee"Énmárkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából." Jeff Bezos, az Amazon alapítója - Hogyan építhetjük fel személyes márkánkat? - Hogyan tehetjBővebben...Eredeti ár:3900 FtOriginal price was: 3900 Ft.Online ár:3315 FtCurrent price is: 3315 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:3900 FtOriginal price was: 3900 Ft.Online ár:3315 FtCurrent price is: 3315 Ft.
- Nincs készleten-15%
TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL
Alkér OrsolyaVedd át az irányítást a pénzügyeid felett! Ez a könyv tinédzsereknek szól 14 éves kortól. A könyvhöz egy CD is tartozik, amely történetek és példák segítségével segít megérteniBővebben...Eredeti ár:3990 FtOriginal price was: 3990 Ft.Online ár:3392 FtCurrent price is: 3392 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:3990 FtOriginal price was: 3990 Ft.Online ár:3392 FtCurrent price is: 3392 Ft.
- Nincs készleten-10%
KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG
Tomka BélaA magyar banktörténetet, kezdeteitől az államosításig, könyvünkben a történelem alakító eseményeinek hátterével ismerheti meg az olvasó. A szerző, Tomka Béla professzor, a banktörtBővebben...Eredeti ár:2940 FtOriginal price was: 2940 Ft.Online ár:2646 FtCurrent price is: 2646 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2940 FtOriginal price was: 2940 Ft.Online ár:2646 FtCurrent price is: 2646 Ft.
Termékértékelés
Leírás
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a „megbízó”, a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.
Szerző:Veres Zoltán Kiadó:Akadémiai Kiadó Zrt.
További információk
Tömeg | 658,000 g |
---|---|
Méretek | 23 × 165 × 238 mm |
ISBN | 9789630596756 |
Kiadási év | 2016 |
Lapszám | 396 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | puha kötés |
Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.