Előhatás - A meggyőzés forradalma

További információk
Tömeg | 710,000 g |
---|---|
Méretek | 25 × 167 × 240 mm |
ISBN | 9789633044353 |
Kiadási év | 2017 |
Lapszám | 360 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | keménytábla |
Leírás
Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikát...
Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikátorok, hogy a közönség már az előtt befogadóvá váljon az üzenetre, mielőtt meghallja azt.
Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit – csupán a közönség figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig kísérletek és beszámolók hosszú sorára építve szemlélteti, hogyan vezet el a figyelem ügyes irányítása a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.
További információk
Tömeg | 710,000 g |
---|---|
Méretek | 25 × 167 × 240 mm |
ISBN | 9789633044353 |
Kiadási év | 2017 |
Lapszám | 360 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | keménytábla |
Leírás
Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikát...
Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikátorok, hogy a közönség már az előtt befogadóvá váljon az üzenetre, mielőtt meghallja azt.
Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit – csupán a közönség figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig kísérletek és beszámolók hosszú sorára építve szemlélteti, hogyan vezet el a figyelem ügyes irányítása a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.

Kapcsolódó termékek
- Nincs készleten-15%
HÍVATLAN VENDÉGEINK /FÉLELEM, SZORONGÁS, SZÉGYEN
Harriet LernerIsmertető: Harriet Lerner könyvében imponáló őszinteséggel, számos tanulságos esettel hozza testközelbe a félelem, a szorongás és a szégyen okait és következményeit. A szerző SigmunBővebben...Eredeti ár:2500 FtOriginal price was: 2500 Ft.Online ár:2125 FtCurrent price is: 2125 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2500 FtOriginal price was: 2500 Ft.Online ár:2125 FtCurrent price is: 2125 Ft.
- Nincs készleten-15%
NEM AKAROM
Gertrud Teusen.Gertrud Teusen könyvében arra keresi a választ, Vajon mi állhat a sok bosszúságot okozó dac hátterében. „A gyerekeknek nem könnyű. Ágyba kell menniük, tűrniük kell az öltöztetést,Bővebben...Eredeti ár:1800 FtOriginal price was: 1800 Ft.Online ár:1530 FtCurrent price is: 1530 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:1800 FtOriginal price was: 1800 Ft.Online ár:1530 FtCurrent price is: 1530 Ft.
- -15%
Szorongás és remény
Lengyel LászlóMagyarország szorongással és reménnyel lép Európába. De milyen Európába, és milyen világba? Vajon ki, hogyan és merre vezeti a világot? Amerika? A nagyahatalmak? Ki vezeti Európát? A nBővebben...Eredeti ár:499 FtOriginal price was: 499 Ft.Online ár:424 FtCurrent price is: 424 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:499 FtOriginal price was: 499 Ft.Online ár:424 FtCurrent price is: 424 Ft.
- -10%
Bensőséges kötelékek
Desmond MorrisAnyánk csókjára, gyengéd ölelésére valamennyien emlékszünk, és valamennyien úgy hisszük, a régmúlt emlékei csak az agyunkban, a tudatunkban fészkelnek. Pedig őrzi őket a testünk, őBővebben...Eredeti ár:2400 FtOriginal price was: 2400 Ft.Online ár:2160 FtCurrent price is: 2160 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2400 FtOriginal price was: 2400 Ft.Online ár:2160 FtCurrent price is: 2160 Ft.
- Nincs készleten-15%
Figyelem vagy fegyelem
Montágh ImreMontágh Imre Figyelem vagy fegyelem című könyve nem sokkal a szerző halála előtt, 1986 tavaszán jelent meg először. Mindaz, amit a szerző az első kiadás előszavába leírt, a rendszerBővebben...Eredeti ár:3900 FtOriginal price was: 3900 Ft.Online ár:3315 FtCurrent price is: 3315 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:3900 FtOriginal price was: 3900 Ft.Online ár:3315 FtCurrent price is: 3315 Ft.
Termékértékelés
Leírás
Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője ezúttal bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.
Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikátorok, hogy a közönség már az előtt befogadóvá váljon az üzenetre, mielőtt meghallja azt.
Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit – csupán a közönség figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig kísérletek és beszámolók hosszú sorára építve szemlélteti, hogyan vezet el a figyelem ügyes irányítása a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez. Szerző:Robert B. Cialdini Kiadó:HVG Könyvek
További információk
Tömeg | 710,000 g |
---|---|
Méretek | 25 × 167 × 240 mm |
ISBN | 9789633044353 |
Kiadási év | 2017 |
Lapszám | 360 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | keménytábla |
Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.