Hogyan gondolkodjunk vállalkozóként?
Elfogyott
További információk
Tömeg | 208,000 g |
---|---|
Méretek | 12 × 130 × 180 mm |
ISBN | 9789635650330 |
Kiadási év | 2021 |
Lapszám | 184 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | puha kötés |
Leírás
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági új...
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.
„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
További információk
Tömeg | 208,000 g |
---|---|
Méretek | 12 × 130 × 180 mm |
ISBN | 9789635650330 |
Kiadási év | 2021 |
Lapszám | 184 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | puha kötés |
Leírás
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági új...
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.
„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
Elfogyott
Kapcsolódó termékek
- -15%
Bevezetés a piackutatásba /Marketing
Veres ZoltánA vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzserBővebben...Eredeti ár:5700 FtOriginal price was: 5700 Ft.Online ár:4845 FtCurrent price is: 4845 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:5700 FtOriginal price was: 5700 Ft.Online ár:4845 FtCurrent price is: 4845 Ft.
- -15%
A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?
Steven D'souzaMit tegyünk, ha ráébredünk: elértünk a tudásunk határvidékére, és ami azon túl húzódik, az sötét, kusza és félelmetes? Hogyan maradhatunk határozott véleményvezérek, felelős vezBővebben...Eredeti ár:4200 FtOriginal price was: 4200 Ft.Online ár:3570 FtCurrent price is: 3570 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:4200 FtOriginal price was: 4200 Ft.Online ár:3570 FtCurrent price is: 3570 Ft.
- -15%
Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése
Szabó PéterEz a könyv segítséget ad neked ahhoz, hogy magabiztosan, professzionálisan szerepelhess bármikor, bármekkora hallgatóság előtt. Azonnal alkalmazható megoldásokat találsz benne arra vonatkoBővebben...Eredeti ár:4970 FtOriginal price was: 4970 Ft.Online ár:4225 FtCurrent price is: 4225 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:4970 FtOriginal price was: 4970 Ft.Online ár:4225 FtCurrent price is: 4225 Ft.
- Nincs készleten-15%
TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL
Alkér OrsolyaVedd át az irányítást a pénzügyeid felett! Ez a könyv tinédzsereknek szól 14 éves kortól. A könyvhöz egy CD is tartozik, amely történetek és példák segítségével segít megérteniBővebben...Eredeti ár:3990 FtOriginal price was: 3990 Ft.Online ár:3392 FtCurrent price is: 3392 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:3990 FtOriginal price was: 3990 Ft.Online ár:3392 FtCurrent price is: 3392 Ft.
- Nincs készleten-10%
KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG
Tomka BélaA magyar banktörténetet, kezdeteitől az államosításig, könyvünkben a történelem alakító eseményeinek hátterével ismerheti meg az olvasó. A szerző, Tomka Béla professzor, a banktörtBővebben...Eredeti ár:2940 FtOriginal price was: 2940 Ft.Online ár:2646 FtCurrent price is: 2646 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2940 FtOriginal price was: 2940 Ft.Online ár:2646 FtCurrent price is: 2646 Ft.
Termékértékelés
Leírás
Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.
„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
Szerző:Philip Delves Broughton Kiadó:HVG Könyvek
További információk
Tömeg | 208,000 g |
---|---|
Méretek | 12 × 130 × 180 mm |
ISBN | 9789635650330 |
Kiadási év | 2021 |
Lapszám | 184 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | puha kötés |
Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.