Nincs készleten

Hogyan gondolkodjunk vállalkozóként?

Philip Delves Broughton
Értékelés: 0 / 5

Original price was: 2500 Ft.Current price is: 2125 Ft.

checkNincs készleten
i Az előjegyzés nem minősül automatikusan megrendelésnek. A termék beérkezését követően e-mailben értesítjük Önt, mely után a levélben található linken keresztül kosárba tudja tenni a terméket és le tudja adni a megrendelését.

Elfogyott

A termék vásárlása után 210 pont jár!

További információk

Tömeg208,000 g
Méretek12 × 130 × 180 mm
ISBN

9789635650330

Kiadási év

2021

Lapszám

184

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

puha kötés

Leírás

Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági új...
Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.

„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
BővebbenKevesebb

További információk

Tömeg208,000 g
Méretek12 × 130 × 180 mm
ISBN

9789635650330

Kiadási év

2021

Lapszám

184

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

puha kötés

Leírás

Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági új...
Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.

„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
BővebbenKevesebb

Original price was: 2500 Ft.Current price is: 2125 Ft.

checkNincs készleten
i Az előjegyzés nem minősül automatikusan megrendelésnek. A termék beérkezését követően e-mailben értesítjük Önt, mely után a levélben található linken keresztül kosárba tudja tenni a terméket és le tudja adni a megrendelését.

Elfogyott

A termék vásárlása után 210 pont jár!
Értékelés: 0 / 5

Kapcsolódó termékek

    • Bevezetés a piackutatásba /Marketing
      • -15%
          Bevezetés a piackutatásba /Marketing
        • Bevezetés a piackutatásba /Marketing

          Veres Zoltán
          A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser
          Bővebben...
        • Original price was: 5700 Ft.Current price is: 4845 Ft.
        • Értékelés: 0 / 5
          Original price was: 5700 Ft.Current price is: 4845 Ft.
        • A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?
          • -15%
              A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?
            • A nemtudás /Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?

              Steven D'souza
              Mit tegyünk, ha ráébredünk: elértünk a tudásunk határvidékére, és ami azon túl húzódik, az sötét, kusza és félelmetes? Hogyan maradhatunk határozott véleményvezérek, felelős vez
              Bővebben...
            • Original price was: 4200 Ft.Current price is: 3570 Ft.
            • Értékelés: 0 / 5
              Original price was: 4200 Ft.Current price is: 3570 Ft.
            • Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése
              • -15%
                  Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése
                • Válj profi előadóvá! /A kiemelkedő prezentációk tartásának 7 lépése

                  Szabó Péter
                  Ez a könyv segítséget ad neked ahhoz, hogy magabiztosan, professzionálisan szerepelhess bármikor, bármekkora hallgatóság előtt. Azonnal alkalmazható megoldásokat találsz benne arra vonatko
                  Bővebben...
                • Original price was: 4970 Ft.Current price is: 4225 Ft.
                • Értékelés: 0 / 5
                  Original price was: 4970 Ft.Current price is: 4225 Ft.
                • Nincs készleten
                TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL
                • Nincs készleten
                  -15%
                    Nincs készleten
                  TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL
                • TE IS LEHETSZ MILLIOMOS + CD /AZ IGAZSÁG, AMIT MINDEN FIATALNAK TUDNIA KELLENE A PÉNZRŐL

                  Alkér Orsolya
                  Vedd át az irányítást a pénzügyeid felett! Ez a könyv tinédzsereknek szól 14 éves kortól. A könyvhöz egy CD is tartozik, amely történetek és példák segítségével segít megérteni
                  Bővebben...
                • Original price was: 3990 Ft.Current price is: 3392 Ft.
                • Értékelés: 0 / 5
                  Original price was: 3990 Ft.Current price is: 3392 Ft.
                • Nincs készleten
                KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG
                • Nincs készleten
                  -10%
                    Nincs készleten
                  KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG
                • KÉPES BANKTÖRTÉNET / MAGYAR PÉNZINTÉZETEK A KEZDETEKTŐL AZ ÁLLAMOSÍTÁSIG

                  Tomka Béla
                  A magyar banktörténetet, kezdeteitől az államosításig, könyvünkben a történelem alakító eseményeinek hátterével ismerheti meg az olvasó. A szerző, Tomka Béla professzor, a banktört
                  Bővebben...
                • Original price was: 2940 Ft.Current price is: 2646 Ft.
                • Értékelés: 0 / 5
                  Original price was: 2940 Ft.Current price is: 2646 Ft.

              Termékértékelés

              Leírás

              Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
              Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
              Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.

              „Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
              Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
              Szerző:Philip Delves Broughton Kiadó:HVG Könyvek

              További információk

              Tömeg208,000 g
              Méretek12 × 130 × 180 mm
              ISBN

              9789635650330

              Kiadási év

              2021

              Lapszám

              184

              Szerző

              Kiadó

              Termékcsoport

              Kötési mód

              puha kötés

              Értékelések

              Még nincsenek értékelések.

              Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.