Nincs készleten

Kis lépés, nagy hatás /Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?

Steve J. Martin
Értékelés: 0 / 5

Original price was: 3900 Ft.Current price is: 3315 Ft.

checkNincs készleten
i Az előjegyzés nem minősül automatikusan megrendelésnek. A termék beérkezését követően e-mailben értesítjük Önt, mely után a levélben található linken keresztül kosárba tudja tenni a terméket és le tudja adni a megrendelését.

Elfogyott

A termék vásárlása után 330 pont jár!

További információk

Tömeg500,000 g
Méretek20 × 150 × 215 mm
ISBN

9789633042175

Kiadási év

2015

Lapszám

308

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

keménytábla

Leírás

Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és...
Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?

A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni – a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?

Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.

A szerzőkről:
STEVE J. MARTIN író, üzleti újságíró, a képzéssel és retorikával foglalkozó INFLUENCE AT WORK igazgatója az Egyesült Királyságban. Havonta megjelenő üzleti rovatait több mint 2,5 millióan olvassák. Elismert szónok és tanácsadó. Vendégelőadóként részt vesz a London Business School, a Cass Business School és a Cambridge-i Egyetem üzleti iskolájának vezetőképző programjaiban.

DR. NOAH GOLDSTEIN a Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem (UCLA) vezetőképző intézetének, valamint pszichológiai és orvosi karának egyetemi docense, vezetéstudományi és -szervezési oktatója. Kiváló munkájáért számos elismerést kapott mind a tanítás, mind a kutatás területén. A meggyőzés területén végzett munkája 2009-ben felkerült a Harvard Business Review nagy áttörést jelentő gondolatokat tartalmazó listájára. Számos intézet tanácsadója, és tagja két olyan nagyvállalat tudományos tanácsadó testületének, amely szerepel a Fortune Global 500-as listáján.

DR. ROBERT CIALDINI a meggyőzés, a befolyásolás és a tárgyalás területeinek nemzetközi hírű szakértője. Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem pszichológia és marketing tanszékének professor emeritusa. Nagysikerű könyvek és tudományos áttörést jelentő tanulmányok szerzője, az INFLUENCE AT WORK elnöke.
BővebbenKevesebb

További információk

Tömeg500,000 g
Méretek20 × 150 × 215 mm
ISBN

9789633042175

Kiadási év

2015

Lapszám

308

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

keménytábla

Leírás

Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és...
Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?

A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni – a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?

Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.

A szerzőkről:
STEVE J. MARTIN író, üzleti újságíró, a képzéssel és retorikával foglalkozó INFLUENCE AT WORK igazgatója az Egyesült Királyságban. Havonta megjelenő üzleti rovatait több mint 2,5 millióan olvassák. Elismert szónok és tanácsadó. Vendégelőadóként részt vesz a London Business School, a Cass Business School és a Cambridge-i Egyetem üzleti iskolájának vezetőképző programjaiban.

DR. NOAH GOLDSTEIN a Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem (UCLA) vezetőképző intézetének, valamint pszichológiai és orvosi karának egyetemi docense, vezetéstudományi és -szervezési oktatója. Kiváló munkájáért számos elismerést kapott mind a tanítás, mind a kutatás területén. A meggyőzés területén végzett munkája 2009-ben felkerült a Harvard Business Review nagy áttörést jelentő gondolatokat tartalmazó listájára. Számos intézet tanácsadója, és tagja két olyan nagyvállalat tudományos tanácsadó testületének, amely szerepel a Fortune Global 500-as listáján.

DR. ROBERT CIALDINI a meggyőzés, a befolyásolás és a tárgyalás területeinek nemzetközi hírű szakértője. Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem pszichológia és marketing tanszékének professor emeritusa. Nagysikerű könyvek és tudományos áttörést jelentő tanulmányok szerzője, az INFLUENCE AT WORK elnöke.
BővebbenKevesebb

Original price was: 3900 Ft.Current price is: 3315 Ft.

checkNincs készleten
i Az előjegyzés nem minősül automatikusan megrendelésnek. A termék beérkezését követően e-mailben értesítjük Önt, mely után a levélben található linken keresztül kosárba tudja tenni a terméket és le tudja adni a megrendelését.

Elfogyott

A termék vásárlása után 330 pont jár!
Értékelés: 0 / 5

Kapcsolódó termékek

    • Nincs készleten
    HÍVATLAN VENDÉGEINK /FÉLELEM, SZORONGÁS, SZÉGYEN
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      HÍVATLAN VENDÉGEINK /FÉLELEM, SZORONGÁS, SZÉGYEN
    • HÍVATLAN VENDÉGEINK /FÉLELEM, SZORONGÁS, SZÉGYEN

      Harriet Lerner
      Ismertető: Harriet Lerner könyvében imponáló őszinteséggel, számos tanulságos esettel hozza testközelbe a félelem, a szorongás és a szégyen okait és következményeit. A szerző Sigmun
      Bővebben...
    • Original price was: 2500 Ft.Current price is: 2125 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 2500 Ft.Current price is: 2125 Ft.
    • Nincs készleten
    NEM AKAROM
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      NEM AKAROM
    • NEM AKAROM

      Gertrud Teusen.
      Gertrud Teusen könyvében arra keresi a választ, Vajon mi állhat a sok bosszúságot okozó dac hátterében. „A gyerekeknek nem könnyű. Ágyba kell menniük, tűrniük kell az öltöztetést,
      Bővebben...
    • Original price was: 1800 Ft.Current price is: 1530 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 1800 Ft.Current price is: 1530 Ft.
    • Nincs készleten
    Szorongás és remény
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      Szorongás és remény
    • Szorongás és remény

      Lengyel László
      Magyarország szorongással és reménnyel lép Európába. De milyen Európába, és milyen világba? Vajon ki, hogyan és merre vezeti a világot? Amerika? A nagyahatalmak? Ki vezeti Európát? A n
      Bővebben...
    • Original price was: 499 Ft.Current price is: 424 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 499 Ft.Current price is: 424 Ft.
    • Nincs készleten
    Bensőséges kötelékek
    • Nincs készleten
      -10%
        Nincs készleten
      Bensőséges kötelékek
    • Bensőséges kötelékek

      Desmond Morris
      Anyánk csókjára, gyengéd ölelésére valamennyien emlékszünk, és valamennyien úgy hisszük, a régmúlt emlékei csak az agyunkban, a tudatunkban fészkelnek. Pedig őrzi őket a testünk, ő
      Bővebben...
    • Original price was: 2400 Ft.Current price is: 2160 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 2400 Ft.Current price is: 2160 Ft.
    • Nincs készleten
    Figyelem vagy fegyelem
    • Nincs készleten
      -15%
        Nincs készleten
      Figyelem vagy fegyelem
    • Figyelem vagy fegyelem

      Montágh Imre
      Montágh Imre Figyelem vagy fegyelem című könyve nem sokkal a szerző halála előtt, 1986 tavaszán jelent meg először. Mindaz, amit a szerző az első kiadás előszavába leírt, a rendszer
      Bővebben...
    • Original price was: 3900 Ft.Current price is: 3315 Ft.
    • Értékelés: 0 / 5
      Original price was: 3900 Ft.Current price is: 3315 Ft.

Termékértékelés

Leírás

Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?

A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni – a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?

Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.

A szerzőkről:
STEVE J. MARTIN író, üzleti újságíró, a képzéssel és retorikával foglalkozó INFLUENCE AT WORK igazgatója az Egyesült Királyságban. Havonta megjelenő üzleti rovatait több mint 2,5 millióan olvassák. Elismert szónok és tanácsadó. Vendégelőadóként részt vesz a London Business School, a Cass Business School és a Cambridge-i Egyetem üzleti iskolájának vezetőképző programjaiban.

DR. NOAH GOLDSTEIN a Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem (UCLA) vezetőképző intézetének, valamint pszichológiai és orvosi karának egyetemi docense, vezetéstudományi és -szervezési oktatója. Kiváló munkájáért számos elismerést kapott mind a tanítás, mind a kutatás területén. A meggyőzés területén végzett munkája 2009-ben felkerült a Harvard Business Review nagy áttörést jelentő gondolatokat tartalmazó listájára. Számos intézet tanácsadója, és tagja két olyan nagyvállalat tudományos tanácsadó testületének, amely szerepel a Fortune Global 500-as listáján.

DR. ROBERT CIALDINI a meggyőzés, a befolyásolás és a tárgyalás területeinek nemzetközi hírű szakértője. Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem pszichológia és marketing tanszékének professor emeritusa. Nagysikerű könyvek és tudományos áttörést jelentő tanulmányok szerzője, az INFLUENCE AT WORK elnöke. Szerző:Steve J. Martin Kiadó:HVG Könyvek

További információk

Tömeg500,000 g
Méretek20 × 150 × 215 mm
ISBN

9789633042175

Kiadási év

2015

Lapszám

308

Szerző

Kiadó

Termékcsoport

Kötési mód

keménytábla

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.