Kis lépés, nagy hatás /Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?
Elfogyott
További információk
Tömeg | 500,000 g |
---|---|
Méretek | 20 × 150 × 215 mm |
ISBN | 9789633042175 |
Kiadási év | 2015 |
Lapszám | 308 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | keménytábla |
Leírás
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és...
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?
A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni – a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?
Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.
A szerzőkről:
STEVE J. MARTIN író, üzleti újságíró, a képzéssel és retorikával foglalkozó INFLUENCE AT WORK igazgatója az Egyesült Királyságban. Havonta megjelenő üzleti rovatait több mint 2,5 millióan olvassák. Elismert szónok és tanácsadó. Vendégelőadóként részt vesz a London Business School, a Cass Business School és a Cambridge-i Egyetem üzleti iskolájának vezetőképző programjaiban.
DR. NOAH GOLDSTEIN a Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem (UCLA) vezetőképző intézetének, valamint pszichológiai és orvosi karának egyetemi docense, vezetéstudományi és -szervezési oktatója. Kiváló munkájáért számos elismerést kapott mind a tanítás, mind a kutatás területén. A meggyőzés területén végzett munkája 2009-ben felkerült a Harvard Business Review nagy áttörést jelentő gondolatokat tartalmazó listájára. Számos intézet tanácsadója, és tagja két olyan nagyvállalat tudományos tanácsadó testületének, amely szerepel a Fortune Global 500-as listáján.
DR. ROBERT CIALDINI a meggyőzés, a befolyásolás és a tárgyalás területeinek nemzetközi hírű szakértője. Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem pszichológia és marketing tanszékének professor emeritusa. Nagysikerű könyvek és tudományos áttörést jelentő tanulmányok szerzője, az INFLUENCE AT WORK elnöke.
További információk
Tömeg | 500,000 g |
---|---|
Méretek | 20 × 150 × 215 mm |
ISBN | 9789633042175 |
Kiadási év | 2015 |
Lapszám | 308 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | keménytábla |
Leírás
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és...
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?
A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni – a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?
Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.
A szerzőkről:
STEVE J. MARTIN író, üzleti újságíró, a képzéssel és retorikával foglalkozó INFLUENCE AT WORK igazgatója az Egyesült Királyságban. Havonta megjelenő üzleti rovatait több mint 2,5 millióan olvassák. Elismert szónok és tanácsadó. Vendégelőadóként részt vesz a London Business School, a Cass Business School és a Cambridge-i Egyetem üzleti iskolájának vezetőképző programjaiban.
DR. NOAH GOLDSTEIN a Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem (UCLA) vezetőképző intézetének, valamint pszichológiai és orvosi karának egyetemi docense, vezetéstudományi és -szervezési oktatója. Kiváló munkájáért számos elismerést kapott mind a tanítás, mind a kutatás területén. A meggyőzés területén végzett munkája 2009-ben felkerült a Harvard Business Review nagy áttörést jelentő gondolatokat tartalmazó listájára. Számos intézet tanácsadója, és tagja két olyan nagyvállalat tudományos tanácsadó testületének, amely szerepel a Fortune Global 500-as listáján.
DR. ROBERT CIALDINI a meggyőzés, a befolyásolás és a tárgyalás területeinek nemzetközi hírű szakértője. Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem pszichológia és marketing tanszékének professor emeritusa. Nagysikerű könyvek és tudományos áttörést jelentő tanulmányok szerzője, az INFLUENCE AT WORK elnöke.
Elfogyott
Kapcsolódó termékek
- Nincs készleten-15%
HÍVATLAN VENDÉGEINK /FÉLELEM, SZORONGÁS, SZÉGYEN
Harriet LernerIsmertető: Harriet Lerner könyvében imponáló őszinteséggel, számos tanulságos esettel hozza testközelbe a félelem, a szorongás és a szégyen okait és következményeit. A szerző SigmunBővebben...Eredeti ár:2500 FtOriginal price was: 2500 Ft.Online ár:2125 FtCurrent price is: 2125 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2500 FtOriginal price was: 2500 Ft.Online ár:2125 FtCurrent price is: 2125 Ft.
- Nincs készleten-15%
NEM AKAROM
Gertrud Teusen.Gertrud Teusen könyvében arra keresi a választ, Vajon mi állhat a sok bosszúságot okozó dac hátterében. „A gyerekeknek nem könnyű. Ágyba kell menniük, tűrniük kell az öltöztetést,Bővebben...Eredeti ár:1800 FtOriginal price was: 1800 Ft.Online ár:1530 FtCurrent price is: 1530 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:1800 FtOriginal price was: 1800 Ft.Online ár:1530 FtCurrent price is: 1530 Ft.
- Nincs készleten-15%
Szorongás és remény
Lengyel LászlóMagyarország szorongással és reménnyel lép Európába. De milyen Európába, és milyen világba? Vajon ki, hogyan és merre vezeti a világot? Amerika? A nagyahatalmak? Ki vezeti Európát? A nBővebben...Eredeti ár:499 FtOriginal price was: 499 Ft.Online ár:424 FtCurrent price is: 424 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:499 FtOriginal price was: 499 Ft.Online ár:424 FtCurrent price is: 424 Ft.
- Nincs készleten-10%
Bensőséges kötelékek
Desmond MorrisAnyánk csókjára, gyengéd ölelésére valamennyien emlékszünk, és valamennyien úgy hisszük, a régmúlt emlékei csak az agyunkban, a tudatunkban fészkelnek. Pedig őrzi őket a testünk, őBővebben...Eredeti ár:2400 FtOriginal price was: 2400 Ft.Online ár:2160 FtCurrent price is: 2160 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:2400 FtOriginal price was: 2400 Ft.Online ár:2160 FtCurrent price is: 2160 Ft.
- Nincs készleten-15%
Figyelem vagy fegyelem
Montágh ImreMontágh Imre Figyelem vagy fegyelem című könyve nem sokkal a szerző halála előtt, 1986 tavaszán jelent meg először. Mindaz, amit a szerző az első kiadás előszavába leírt, a rendszerBővebben...Eredeti ár:3900 FtOriginal price was: 3900 Ft.Online ár:3315 FtCurrent price is: 3315 Ft.- Értékelés: 0 / 5
Eredeti ár:3900 FtOriginal price was: 3900 Ft.Online ár:3315 FtCurrent price is: 3315 Ft.
Termékértékelés
Leírás
Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?
A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni – a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?
Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.
A szerzőkről:
STEVE J. MARTIN író, üzleti újságíró, a képzéssel és retorikával foglalkozó INFLUENCE AT WORK igazgatója az Egyesült Királyságban. Havonta megjelenő üzleti rovatait több mint 2,5 millióan olvassák. Elismert szónok és tanácsadó. Vendégelőadóként részt vesz a London Business School, a Cass Business School és a Cambridge-i Egyetem üzleti iskolájának vezetőképző programjaiban.
DR. NOAH GOLDSTEIN a Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem (UCLA) vezetőképző intézetének, valamint pszichológiai és orvosi karának egyetemi docense, vezetéstudományi és -szervezési oktatója. Kiváló munkájáért számos elismerést kapott mind a tanítás, mind a kutatás területén. A meggyőzés területén végzett munkája 2009-ben felkerült a Harvard Business Review nagy áttörést jelentő gondolatokat tartalmazó listájára. Számos intézet tanácsadója, és tagja két olyan nagyvállalat tudományos tanácsadó testületének, amely szerepel a Fortune Global 500-as listáján.
DR. ROBERT CIALDINI a meggyőzés, a befolyásolás és a tárgyalás területeinek nemzetközi hírű szakértője. Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem pszichológia és marketing tanszékének professor emeritusa. Nagysikerű könyvek és tudományos áttörést jelentő tanulmányok szerzője, az INFLUENCE AT WORK elnöke. Szerző:Steve J. Martin Kiadó:HVG Könyvek
További információk
Tömeg | 500,000 g |
---|---|
Méretek | 20 × 150 × 215 mm |
ISBN | 9789633042175 |
Kiadási év | 2015 |
Lapszám | 308 |
Szerző | |
Kiadó | |
Termékcsoport | |
Kötési mód | keménytábla |
Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.